3 Ağustos 2015 Pazartesi

Ankara'da güvenilir profesyonel bina yönetimi firması

Site ve toplu yapıların artmasıyla son zamanlarda profesyonel yönetim firma sayısında gözle görünür bir artış sözkonusu. Aidat toplamak, düzgün muhasebe yaptırmak, işleri kanuni açıdan doğru yürütmek gibi birçok faydası olan profesyonel bina site yönetimi firmaları arasından da en isabetlisini seçmek önemlidir.

Ankara'da muteber ve güvenilir olarak bildiğimiz birkaç firmayı dikkatlerinize sunarak size bu yönde de yardım etmek istedik. İşte o firmalar... Buyursunlar...

ÖZKA YÖNETİM DANIŞMANLIK LTD. ŞTİ.
Adres: Cevizlidere Mah. Ceyhun Atuf Kansu Cad. No: 183/3 Balgat Çankaya/Ankara
Telefon: 0312 473 71 00
Web: www.ozkayonetim.com

E-YÖNETİCİ PROFESYONEL PROJE YÖNETİMİ LTD.
Adres: Atatürk Bulvarı Bulvar Palas C Blok 141/124 Bakanlıklar Çankaya/Ankara
Telefon: 444 06 07
Web: www.e-yonetici.com.tr

EKOKENT BİNA YÖNETİMİ LTD. ŞTİ.
Adres: G.M.K.Bulvarı No:64/25 Maltepe Çankaya/Ankara
Telefon: 0312 286 86 94
Web: www.ekokentbinayonetim.com.tr

Birkaç lira ucuz olsun diye güvenmediğiniz şirketlere iş vermemenizi tavsiye eder, en doğru kararı vermenizi dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder